فریاد

شهید بهشتی: زن در اسلام فردی است زنده، سازنده و رزمنده است...به شرط آنکه لباس رزمش عفتش باشد.

فریاد

شهید بهشتی: زن در اسلام فردی است زنده، سازنده و رزمنده است...به شرط آنکه لباس رزمش عفتش باشد.

مشخصات بلاگ
فریاد

عزیزان من! این رو من همین جا بگم، دستهایی، تبلیغات دروغین و گاهی احمقانه و گاهی خبیثانه، می خواهند اینجور وانمود کنند که مردم، در زمان گذشته از حالا دین دار تر بودند و از حالا با اخلاق تر بودند، این دروغه.
اونوقت این کشور را، این جوانان را،این دانشگاه را، این دانشجو را،این استاد دانشگاه را، این طبقات گوناگون مردم را که همه، سعی می کنند به خدا نزدیک بشوند و با احکام اسلام بیشتر آشنا بشوند، تبلیغات استکباری سعی می کنند که اینجور وانمود کنند که این ها از اسلام دور شدند، از اسلام چه شدند.همیشه هم یک خبرنگاری هست در دنیا که آمده باشد تهران توی فلان گوشه تهران به قول خودش، دختر جوانی را دیده باشد که سعی می کند موی سر خود را از زیر چادر بیرون بیاورد.خیلی خب این دختر خانم اگر در اون نظام طاغوت زندگی می کرد موی سرش رو از زیر چادر بیرون نمی آورد، مخفیگاههای بدنش را ممکن بود نشان دهد!.نظام اسلامی آنچنان این ها راتربیت کرده است که وقتی که همه ی دنیا از فسادهای اخلاقی دارند رنج می برند، در چنین شرایطی نظام اسلامی توانسته است محیطی به وجود اورد امن و امان برای جوان.امام خامنه ای.خطبه های نماز جمعه، 1376/10/12

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی تکمیل یا حذف خواهد شد.

برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.